Tandläkaren och limma fast tandställningen ( igen )

Klockan är 08.04 och skolan började egentligen 08 men jag ska till tandläkaren halv 09 så jag behövde inte fara till skolan före ..
jag måste till tandläkaren för att min tandställning lossnade när jag var på bio .. x))
Jag åt en toffegodis och sen så kände jag bara hur jag fick nånting väldigt stort loss i min mun så var det min tandställning .. :/
Jag fick ju tandställning för att två av mina tänder inte växte upp dom växte lixom snett ..
Satt då lämna det ju ett mellanrum mellan en tand och sen kommer hålet med den borttappade tandet (:
och sen en till tand så ja fick en tandställning som är bakom tänderna och sen är det 2 ringar som ska hålla fast ställningen i tänderna jaa. så dendärr ena ringen lossnade .. :D
Men jag tryckte fast den igen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0