Asså sorry ... :/

Förlåt att jag inte har bloggat men jag har seriöst inte orkat ! ;D
Vi har varit på lägerskola till Kilen och jag har massor med bilder men jag har inte orkat ladda upp dom men jag lovar när jag får tillbaka mitt blogg sting så kommer det att komma (;
Men jag kan just nu inte ladda upp dom eftersom att jag sitter i sklan och har en jätte störande kille som hela tiden sitter och tittar på vad jag gör :D
Han såg vad jag skrev och sitter just nu och skrattar ... =)
Vi har Fysik och Kemi och forskar om planeter... GO....Jippii....
Om någon är intresserad så forskare jag om Saturnus...
Och nu tittar han igen ...
Stöörande =D
Nåjaa, Måste sluta skriva innan läraren kommer och tittar hur mycket vi har gjort ! ;DD

Pussaar och Kramar fråån Meij .

Kommentarer
Postat av: agnes

fin header :)

2010-09-08 @ 13:05:24
URL: http://agnesekengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0