Höstloov (: <33

Fast jag tror detta kommer bli ett väldigt trååkigt loov ://
För att mina två intressantaste kompisar är i Turkiet BÅDA TVÅ ....
Hur ska jag klara meij ?
Men iaf igår var jag på filmkväll vi var 7 st och vi såg en ryysaare som faktiskt var vääldigt lääskig, Men jag kollade egentligen typ bara 30 min av ca 90 min :PP
Vi såg iaf på I know what you did last summer ...
Det handla om en fiskare som var en typ legend som mördade en massa ungdomar den 4 juli...
Och jag ska berätta jag typ inatt så sov jag först 2 och en halv timme sen var jag vaken i 3 timmar sen sov jag och vaknade halv 10 ... :DD
Men jaa, jag har nog kommit över det mesta nu :D



Cheek - jippikayei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0