Nu börjar det kännas att skolan börjar ;)

Var och shoppade med mamma och min lillebror till stan och där shoppade och det blev en hel del bra saker ;) 
Det kommer foton ;) 
Och efter att jag hade varit på stan tackade jag mamma och for till Emma xD 
Hennes mamma skulle på 80-Talsfest så vi fixa hennes hår :D 
Sen blev vi så sugna på att fixa hår så vi fixade våra egna oxå :=) 
Det kommer bilder på det oxå , Men det tar en stund för att det är över 400 bilder som ska in :)) 
Men jag hinner int sätta in dom exakt nu för jag måste gå i duschen och jag måste vnda och radera en massa bilder ännu, Så det kan ta en stund men om jag orkar så gör jag det efter bastun (:

PUSS/Amanda  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0