Jag vet, jag vet, Jag vet.

Jag har inte bloggat på två dagar , Jag vet men ibland händer det ju att man tappar suget, Och jaa ...
De hände för mej men nu ska jag berätta, Idag är det ju torsdag och i tisdags så var jag vid karpella och sen så på onsdagen var jag också på Karpella ;)

Men nu så är jag ensam hemma och jag tänkte om jag orkar fara ut och fotografera lite (:
Men vi ska fara till villan ca klockan 18.00 med pappa för att mamma och morfar och mormor och mina 2 småbröder är redan där men min äldsta lillebror är på Kokkola cup och han ska sova där så han nog inte komma till villan.
Men på lördag så ska jag gå på Jakobstas dagarna kanske med Alexander ;)

Puss/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0