Home sweet home (:

Äntligen hemma, Båtresan var såå jobbigt och det var så varmt ..
Men bilder hann jag ta (:
Vi hoppade hopprep på däck hehee,
Just nu håller jag på med en ny header, Jag vet jag byter helatiden :D
Men jag blir ju aldrig nöjd.. :D
Men iaf nu har bilderna laddat klart så nu kommer några bilder :D




Sean banan - Skaka Rumpa (:

Mamma köpte en skiva som vi kunde lyssna på i bilen :D

Vi åt pizza på båten (:

Vi såg på film (:

Det var smock fullt ute och inne :D

Som sagt vi hoppade hopprep på däck (:

Mamma var också med :D

Vi fick åka bilhiss :D

Ganska intressant och rolik resa må jag säga :D
Men nu ska jag ladda headern :D
// Amanda G

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det såg trevligt ut :)

2010-07-15 @ 18:44:58
URL: http://itsjustmyluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0