Godmorgon (:

Idag när jag just kom in på bloggen så var det första jag lade märke till var att jag hade 3 nya kommentarer, Och det är ju skiit bra...
För jag har ju inte haft särskilt  många blogg besökare och nu mittiallt hade jag 14 nya besökare och klockan är 10.00 på morgonen så många besökare brukar inte jag ens ha på hela dagen ;D
Gud va glad man blir när man märker det.
Och det är så härligt när folk kommenterar så fiina saker ;)
Men nu måste jag skynda iväg, Vi ska fara med båten hem nu men tyvärr så kan jag inte blogga på båten men jag lovar att ta så många bilder som möjligt ;D
Nu ska jag gå och besöka några bloggar och sen så måste jag kila iväg så snabbt som möjligt ;)
Jag bloggar just nu på morfars laptop och han har nå konstigt bildprogram så jag kan inte ladda upp nån bild men jag laddar upp när jag kommer hem med min egen dator för den kan jag hantera iaf :DD

// Amanda G

Kommentarer
Postat av: alexandra

fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2010-07-15 @ 12:17:17
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: elllen

Nu är det så att jag har gått vidar emed min bild i Idas fototävling! Så nu vill jag att ni rösta som bara den!

Men bara en röst per blogg, och att hon kollar ipnummer, så inget fusk!



www.idaelfs.blogg.se finns mitt bidrag! Tävling avslutas den 18:e!



KRAM!



mitt bidrag är nummer 7! :)

2010-07-15 @ 13:18:19
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0