Germany vs Spain ?

Vem kommer att vinna ?
det kommer vi väl att få veta efter matchen som just nu pågår, men jag tror att Spanien kommer att vinna för det ser ut som om dom har spelet! :)
Men som sagt vi var och badade, Och dit åkte vi med min morbrors Jeep och dom hade tagit bort taket på den så vi fick stå på flaket :D
De var en liten sandstrand  och vi badade i Älven, Och det var ju inte presis varmt ;D
Och sen så var vi och fikade hos mina kusiner, Tårta, Saft och Godis :DD
Imr så bär det ju iväg till skule, Med husvagn vi drar väl iväg där vi 14.00 tiden, Min tremening och hennes farmor och farfar kommer till oss dom också med husvagn och sen så " samåker " vi fast i olika bilar bakom varandra (:
Men alltså guud vad dänhär matchen är spännandeee, Om ni inte tittar på matchen så är det nog daxs att byta kanal eller sätta på tv och börja titta på matchen för den är uuur  spännande, Spanien har haft grymt mycket mål chanser och dom är alltid lika nära varandra! :) Fast fortfarande är ställningen 0 - 0 och nu när jag skriver dethär så har dom redan spelat en halvlek och nu är dom inne på sin andra halvlek och dom har nu spelat i 66.00 minuter :) Jag hejjar på spanien för då blir det Holland mot Spanien i finalen, Igår så spelade ju Uruguay mot Holland och ställningen blev 3 - 1 till Holland! (: Och alla som inte vet vem David vijja så borde gå på google och söka på honom för han är så GRYMT HET. :D Förresten nu blev det mål, Spanien gjorde och det var min  favvo back som gjorde ett nick mål, Puyol nr 5 :D

// Ama G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0