Day 6

Min dag

Öhm...
Ja skolan började åtta.. Vi hade egentligen bara en vanlig timme och det var modde där vi hade veckansord för från 8 - 10 så hade vi slöjd och det tycker jag är skit kul :P
Och sen efter modden så åt vi och sen såg vi på film " school of rock " Nån kanske har hört om den och sne sista timmen då vi hade engelska så spelade vi spel på datorn xDD
Och sen när jag kom hem så åt jag och satte mej framför datorn och chattade med en jätte söt kille nästan hela kvällen men sen så kom ju ung och bortskämd ett måste att se :D
Så då kollade jag det och sen borstade jag tänderna tvättade av sminket och gick och la mej ..
Ganska tråkig dag enligt mej .. Men livet är hårt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0