Day 1 .




Jag heter Amanda Gustafsson och är 12 år .
Jag är Svenskmedborgare eftersom min mamma är svensk.
Jag har blågrönaögon och min normala hårfärg är blont men jag har det färgat till brunt just nu.
Jag fyller år den 26 april och föddes 1998.
Jag är ca 170 cm lång och väger kanske 47 kl, jag vet jag väger inte riktigt så mycket som jag borde göra.

Jag spelar fotboll och har gjort de i ca 5 ½ år mitt lag heter FC Komu och är från korsholm.
Jag bor i Korsholm i Smedsby med mina föreldrar och 3 småbröder.
Jag vet inte riktigt vad jga ska skriva tycker jag har skrivit ganska mycket redan ..
Min mormor och morfar bor i Sverige och båda lever, Min farmor och Farfar bor också här i Smedsby och också båda dom lever ( Tack och lov )
Jag bor i ett egnahemshus som byggdes för 12 år sen (:
Jag går i sexan i smedsby böle skola och ser framemot högstadiet väldigt myckte (:
Jag är en party pingla och jag tycker om att festa ( disco )
Om jag är dans sugen så sätter jag gärna på spotify på en danslåt och hör gärna med hög volym :D
Jag har en egen laptop som njga spillde te på men den fungerar nog fortfarande bara att vissa bokstäver inte funkar så bra som man kan märka när jag skriver så kanske det fattas Ä, L , Ö eller nån son bokstav (:

Jag har en cykel som jag själv målat den har varit röd med vita prickar och sen så har den varit svart med vita ränder och nu så är den vit med röda ränder (:
Nu börjar det komma onödig fakta men jag har inte så mycket att skriva om nåmera .. ;)
Jag klarar mej ganska bra i skolan, favorit ämnena är Gy, Bige , Modersmål och slöjd..
Vi har fiskar som vi ar haft i lite mer en ett halvår men dom börjar vara tråkigta redan sådär att man inte orkar städa akvariet längre .. :/

Jag tycker inte om Vintern jag tycker den är jobbig kall och det bästa med den är att det ofta brukar vara så mysigt på kvällarna med glögg och levande ljus.
Min favorit årstid är nog sommaren och början av hösten ..
Jag delar rum med min lillebror eftersom att vi är fyra barn så räcker inte rummen till men vi ska renovera vinden i Februari så då får jag och min äldsta lillebrodern egna rum där uppe. Något jag ser fram emot .
Jag tycker om att shoppa och spela fotboll och att fara på fest.

Jag tror att det här e allt jag kan komma på .. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0