5 ½ timme båt och billigt telefon nät (:

Kom just hem från Båten osm var 1 timme försenad jag säger bara J*vla båt !
Fast nu har jag ju fått koppla in min nya dator på sin rätta plats och nu har man det bara för shönt :P

Imorgon ska jag vara med Emma s och jag ska fara till Citymarket och fundera där med Sonera om telefon nät satt jag kan surfa på nätet för en billig summa vilket betyder MOBILBLOGGNING och då ska min lillebror köpa CS u Know ... ett skjuta spel som heter typ counter strike eller nått sånt denvägen.. :D
Så då ska vi väl äga ut alla på det antar jag och sen så ska jag väl ge Emma en grattis kaka för hon fyllde år i söndags (:
Så grattis till henne i efterskott, Puss Puss ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0