Vilo dag... Hmm... Trååkigt !!

Japp som ni ser rubriken det är bara allmänt tråkigt att vila :D ♥
Jag la mej i typ 15 min sen klev jag upp, RENSADE min garderob hehhee....♥
Sen for jag och mina småbröder till parken för att spela fotboll :)
Sen jobbade jag med farmor på jobbet i 2 timmar det kom folk heela tiden :**
Och när vi kom hem så åt vi och nu sitter jag här och bloggar om dagen ;)
Imorgon är det som tur lördag och då är jag ledig från jobbet men sen på Söndag så blir det jobbigt för då jobbar jag från 16 till 18 och sen 19 så har jag fotbollsträning oo;


 













Och i kylen i ca 30 min :) ♥


Nu ska ni få se FÖRE och EFTER bilder från att jag städade min garderob :D ♥


FÖRE


EFTER


Och sopsäcken med alla kläder (: ♥

Pussar & Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0