Imorgon är dagen man ska leva, Idag är dagen man lever...

Det har hänt mycket denhär veckan som jag inte skrivit om jag veet, Men iaf..
Jag och mina kusiner sov över hos fammo och då färgade jag håret brunt vilket jag inte ångrar eftersom att jag tycker att de blev mycket snyggare 8)
Sen så har skolan börjat och vi har fått redan på att Smedsby ( bor där )
Inte är en säker plats längre för först var de misshandel mellan en 13 åring och en 15 åring gissa vem som " Vann "
Ja och sen så har det varit skottlossning utanför min kompis hus.. (Lääskigt)

men iaf nu kommer det lite bilder ;)















dehe va då lite bilder från skolan och från mej med brunt hår (:

Puss/Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde börja vifk98 typ?! du o jojjo e så bra så ni sku passa bättre dit en KOMUU-.- :DDDDDDDDD

tänk på saken :) ni kommer inte ångra isfl ert val

2010-08-21 @ 13:23:09
Postat av: Diana

du passar i brunt (:

2010-08-22 @ 10:34:53
URL: http://idaanddiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0