Funderingar :D

Jag håller ju på att jobba, Och jag ska jobba i 2 månader !!
Och när jag köper blåbär med fammo 5 dagar i veckan hela Augusti så får jag 5 € pär dag.
Men sen när jag börjar köpa lingon i början av September så då får jag 10 € pär dag.!
Så d räknade jag ut igår på ett ca att jag kommer ha tjänat 300 € och jag har redan sätt ut det jag ska ha :D


 iPod Nano för ca 154 €

Apple 5 generationens iPod Nano är liten men fullspäckad med bra funktioner. 16 GB lagringsutrymme rymmer över 4.000 låtar, 14.000 foton att visa på din iPod eller iPod för 16 timmar video. En av de stora reformer av sin iPod Nano är en intern videokamera som du kan spela in video var som helst! För videokamera 640x480 pixel video filer i en hastighet av 30 b / s och AAC äänitallennuksella. Video kan laddas ner även om YouTube. slutföra iPod FM radio och live-stoppet stegräknare - du kommer också att lyssna till höger. Spelaren till Genius-funktionen fungerar som en personlig DJ Näsi söker ditt iTunes-bibliotek låtar som bäst passar ihop. Spelarens polerad aluminium kommer att ge en lyx spelare. iPod levereras med hörlurar, USB 2.0-kabel, dockningsadapter och snabbstart. Färg: blå.
Men jag vill också ha en Rosa :)

 Nokia 5228 för ca 99 €

Nokia 5228, klicka på dess lyhörda pekskärm och njuta av underhållning världen över.
Ljusa färger och mjuka verkande 3,2 "pekskärm kombinerar stil och funktionalitet. Hantera musik i en Media Bar, touch och lyssna på din favoritmusik fantastisk ljudkvalitet upp till 33 timmar per laddning. Håll kontakten med vänner via e-post, chatt och SMS, och anslut suosikkiyhteisöpalveluihisi och Ovi tjänster direkt till enhetens huvudmenyn .

Pussar & kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0